
Produktem Palírny u Zeleného stromu je třeba Stará myslivecká
Palírna U Zeleného stromu, česká dvojka na trhu lihovin, si ve výběrovém řízení na korporátní PR agenturu vybrala Adison. Jejím prvním úkolem bude celoroční komunikace výročí 500 let založení Palírny v Prostějově. Kromě toho agentura, která má zkušenosti s podobnými klienty Bohemia Sekt či Pivovar Litovel, přebírá i dlouhodobou korporátní komunikaci. Supervizi a seniorní konzultace bude zajišťovat Hana Křenková.
„Projekt, se kterým jsme uspěli v tendru, je postaven hlavně na skutečnosti, že prostějovská Palírna U Zeleného stromu je nejstarší v celé Evropě, a právě tuto informaci chceme dostat do povědomí široké veřejnosti,“ plánuje Alžběta Fridrichová, ředitelka Adisonu. Ambicí je projekt rozšířit v kontextu celé Evropy. „Adison už během výběrového řízení dokázali přesně identifikovat naše potřeby a strategické cíle komunikace a navrhnout koncept, který předčil naše očekávání i zadání,“ vysvětluje Boris Rajdl, brand manažer Palírny U Zeleného stromu.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová
