
Produktem Palírny u Zeleného stromu je třeba Stará myslivecká
Palírna U Zeleného stromu, česká dvojka na trhu lihovin, si ve výběrovém řízení na korporátní PR agenturu vybrala Adison. Jejím prvním úkolem bude celoroční komunikace výročí 500 let založení Palírny v Prostějově. Kromě toho agentura, která má zkušenosti s podobnými klienty Bohemia Sekt či Pivovar Litovel, přebírá i dlouhodobou korporátní komunikaci. Supervizi a seniorní konzultace bude zajišťovat Hana Křenková.
„Projekt, se kterým jsme uspěli v tendru, je postaven hlavně na skutečnosti, že prostějovská Palírna U Zeleného stromu je nejstarší v celé Evropě, a právě tuto informaci chceme dostat do povědomí široké veřejnosti,“ plánuje Alžběta Fridrichová, ředitelka Adisonu. Ambicí je projekt rozšířit v kontextu celé Evropy. „Adison už během výběrového řízení dokázali přesně identifikovat naše potřeby a strategické cíle komunikace a navrhnout koncept, který předčil naše očekávání i zadání,“ vysvětluje Boris Rajdl, brand manažer Palírny U Zeleného stromu.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava
