Obchodní centrum Palladium na pražském Náměstí Republiky má od listopadu nové nájemníky. Nově tam návštěvníci najdou pánské holičství BarberShop Palladium, oděvní značky Under Armour, Brums a Pepe Jeans, čokolády Lind & Sprüngli, kosmetiku Rituals, trafiku Geco a šperky Yes.
K obměně došlo proto, že několika dosavadním nájemníkům vypršely smlouvy. „Snažili jsme se zařadit do nabídky Palladia značky a služby, o něž je v současné době zájem. To, že po 12 letech končilo smluvní období řady nájemců, nám umožnilo nejen přivést čerstvé značky, ale i některé stávající relokovat do zajímavějších jednotek,“ přibližuje Milan Scholz, retail letting director obchodního centra Palladium.
Ze současných nájemců tak větší jednotku během podzimu otevře Manufaktura, Pandora nebo Lush. Do nových prodejen se přesune také Lékárna IPC, která se na témže patře přemístí do jednotky o 40 metrů čtverečních větší, nebo oční optika Eiffel Optic.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
