Ve výběrovém řízení na nového poskytovatele služeb PR pro producenta spotřební elektroniky Panasonic uspěla agentura Native PR. Ta od 1. srpna tak pro nového klienta zajišťuje media relations, plánování komunikačních strategií a podporu marketingových kampaní na českém a slovenském trhu.
„Věříme, že agentura přijde s novým pojetím externí komunikace, které povede k posílení pozice značky Panasonic a jejích produktů na trhu spotřební elektroniky. Očekáváme kreativní nápady a netradiční přístupy v produktové komunikaci i výraznější podporu našich inovativních korporátních témat,“ přiblížil Martin Jedlička, marketingový ředitel značky Panasonic pro Česko a Slovensko.
Tým specialistů na straně agentury vede přímo managing director Native PR Kateřina Matásková. „Do komunikace značky Panasonic chceme přinést svěží vítr a podívat se na tradiční produktová témata novou optikou. Vedle oborových titulů se chceme zaměřit na profilaci značky ve všeobecných a lifestylových médiích,“ uvedla Matásková.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
