Ve výběrovém řízení na nového poskytovatele služeb PR pro producenta spotřební elektroniky Panasonic uspěla agentura Native PR. Ta od 1. srpna tak pro nového klienta zajišťuje media relations, plánování komunikačních strategií a podporu marketingových kampaní na českém a slovenském trhu.
„Věříme, že agentura přijde s novým pojetím externí komunikace, které povede k posílení pozice značky Panasonic a jejích produktů na trhu spotřební elektroniky. Očekáváme kreativní nápady a netradiční přístupy v produktové komunikaci i výraznější podporu našich inovativních korporátních témat,“ přiblížil Martin Jedlička, marketingový ředitel značky Panasonic pro Česko a Slovensko.
Tým specialistů na straně agentury vede přímo managing director Native PR Kateřina Matásková. „Do komunikace značky Panasonic chceme přinést svěží vítr a podívat se na tradiční produktová témata novou optikou. Vedle oborových titulů se chceme zaměřit na profilaci značky ve všeobecných a lifestylových médiích,“ uvedla Matásková.