Německý maloobchodní řetězec Kaufland přijde s letošním evropským mistrovstvím ve fotbalu s kampaní S láskou k fotbalu. Ta je variací na jeho aktuální marketingový koncept S láskou k Česku a další z řady sportovních modifikací, kterou loni představovala kampaň S láskou k hokeji. Letošní fotbalová kampaň si jako tváře bere internacionála Antonína Panenku a českého reprezentanta a také hráče bundesligové Herthy Berlín Vladimíra Daridu.
Televizní spot s nimi točil Michael Baumbruck ze stuttgartské kreativní agentury Glanzer + Partner dnes v Kaizlových sadech v pražském Karlíně. Panenka v něm zopakuje svůj legendární penaltový dloubáček, díky němuž Československo vyhrálo mistrovství Evropy v Bělehradě. Stalo se tak právě před čtyřiceti lety, v roce 1976.
Podívejte se na fragment budoucího spotu
Spot bude ústřední součástí zmíněné kampaně, v televizi se objeví 11. května, využije prostor všech hlavních skupin na trhu (ČT, Nova, Prima). Podle mluvčího Šperla bude na obrazovkách, dokud se čeští hráči udrží v turnaji. Euro 2016 začíná 10. června, finále se má hrát 10. července. Turnaj proběhne ve Francii.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
