Papežová míří do FYI Prague, povede novou divizi For Your Identity

Michaela Papežová, známá z Rockaway, se v agentuře zaměří na osobnostní profilaci lídrů.

Michaela Papežová

Michaela Papežová

Tým For Your Identity

Tým For Your Identity: zleva František Brož, Michaela Papežová, Jan Řezáč, Michal Marek

Kompletní tým agentury FYI Prague

Kompletní tým agentury FYI Prague

Komunikační agentura FYI Prague Jana Řezáče a Františka Brože a zakládá novou divizi For Your Identity. Ta má českým lídrům pomáhat s komunikací a osobnostní profilací, tedy podporovat klíčové manažery v budování a řízení vlastního obrazu ve firemním i společenském prostředí. Divizi povede Michaela Papežová, která do FYI Prague přichází po mnohaletém působení v pozici ředitelky PR a marketingové komunikace v investiční skupině Rockaway Jakuba Havrlanta. Tam se starala o komunikaci akvizic a nových investic, PR jednotlivých firem uvnitř skupiny či profilaci šéfa skupiny Havrlanta a klíčových osobností týmu. Stála i v čele komunikace Mall Group a dřív Allegro Group Czech Republic, kam svého času spadaly Aukro, Heureka, NetDirect či Bezrealitky.

Nová divize bude fungovat v rámci nové dceřiné firmy nazvané FYIdentity. V ní drží majoritních 65 % mateřská agentura FYI Prague, minoritní podíly mají Papežová (25 %) a Michal Marek (10 %), odchovanec FYI Prague, jenž se v agentuře specializuje na komunikaci technologických startupů působících v oblasti z e-commerce.

Divize vedená Papežovou slibuje jak dlouhodobý program pro lídry, tak jednorázové workshopy k jejich aktuálním byznysovým či společenským potřebám. Program kombinuje konzultační a mentoringovou rovinu s tréninkem konkrétních mediálně-komunikačních situací. Výstupem jsou zpravidla osobní strategické dokumenty nebo audiovizuální formáty. Zejména pro ně vznikla v nových prostorách FYI Prague na pražských Vinohradech tréninková místnost a audiovizuální studio.

„Během své kariéry v public relations jsem si mnohokrát ověřila, jak zásadní pro úspěch komunikace je osobnost manažera. Dnes už si firma nevystačí jen se značkou a dobrým produktem. Přidaná hodnota vzniká až v momentě, kdy se do komunikace zapojí i osobnosti, které příběh firmy rozšíří o lidskou rovinu,“ míní Michaela Papežová. „Čeští lídři mají - v porovnání se západním standardem - stále obrovský deficit v komunikaci, což vidíme na množství příkladů každý den. Nízká sebedůvěra, neprocvičená rétorika, komunikační zlozvyky, ale také špatná orientace v mediálním prostředí a neznalost jeho dynamiky je zcela zbytečně připravuje o jeden z nejefektivnějších kanálů - možnost osobní komunikace a budování vlastního obrazu,“ pokračuje. „Na Západě je běžné, že lídr jde, osloví novináře a vybuduje vlastní byznysovou story, která dává smysl a má ji plně pod kontrolou. Nebo že pomocí Twitteru ovládne nebo zásadně ovlivní celospolečenskou diskuzi, která se ho týká. Tady to umí pouze desítky lidí, přestože potenciál je násobně větší.“

Pro agenturu FYI Prague je vznik nové divize cestou, jak rozšířit služby pro stávající klienty z oblasti PR, kterých má nyní dvě desítky, a oslovit nové značky i osobnosti, pro něž dosud neměla vhodný produkt: „Od našich klientů vidíme po takovém produktu dlouhodobou poptávku,“ podotýká Jan Řezáč, managing partner FYI Prague i nové FYIdentity. „Neprodáváme školení nebo workshopy. Prodáváme dlouhodobou kompetenci a partnerství, jež reaguje na situaci, ve které se klienti nacházejí,“ dodává.