Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Paramo a Mogul mají nová loga s kapkou

Značky výrobce olejů modernizoval grafik Martin Škroch.

Pardubické Paramo, výrobce olejů ze skupiny Unipetrol, uvedlo nové korporátní logo a zároveň novou značku své hlavní maloobchodní značky, oleje Mogul. „Společnost oslovila agentury a studenty grafických škol, jejich koncepty však nakonec vybrány nebyly. Uspěly až návrhy profesionálního grafika Martina Škrocha,“ uvedl mluvčí Parama Mikuláš Duda.

Loga Paramo a Mogul z dílny Martina Škrocha

Loga Paramo a Mogul z dílny Martina Škrocha

V logu Mogulu je čtyřnásobná symbolika spojená s písmenem G: jako celek má připomínat závodnickou helmu, asociující motosport, horní část představuje nalévací hrdlo motoru, číslo 1 poukazuje na kvalitu a kapka symbolizuje samotný olej. A kapka je spojovacím prvkem obou značek, často používaných společně.

Dosavadní podoba značek Paramo a Mogul

Dosavadní podoba značek Paramo a Mogul