Chcete-li dostávat náš populární jitřní zpravodaj i po 25. květnu, odklikněte nám souhlas, děkujeme.

Paramo a Mogul mají nová loga s kapkou

Značky výrobce olejů modernizoval grafik Martin Škroch.

Pardubické Paramo, výrobce olejů ze skupiny Unipetrol, uvedlo nové korporátní logo a zároveň novou značku své hlavní maloobchodní značky, oleje Mogul. “Společnost oslovila agentury a studenty grafických škol, jejich koncepty však nakonec vybrány nebyly. Uspěly až návrhy profesionálního grafika Martina Škrocha,” uvedl mluvčí Parama Mikuláš Duda.

Loga Paramo a Mogul z dílny Martina Škrocha

Loga Paramo a Mogul z dílny Martina Škrocha

V logu Mogulu je čtyřnásobná symbolika spojená s písmenem G: jako celek má připomínat závodnickou helmu, asociující motosport, horní část představuje nalévací hrdlo motoru, číslo 1 poukazuje na kvalitu a kapka symbolizuje samotný olej. A kapka je spojovacím prvkem obou značek, často používaných společně.

Dosavadní podoba značek Paramo a Mogul

Dosavadní podoba značek Paramo a Mogul