Pardubické Paramo, výrobce olejů ze skupiny Unipetrol, uvedlo nové korporátní logo a zároveň novou značku své hlavní maloobchodní značky, oleje Mogul. „Společnost oslovila agentury a studenty grafických škol, jejich koncepty však nakonec vybrány nebyly. Uspěly až návrhy profesionálního grafika Martina Škrocha,“ uvedl mluvčí Parama Mikuláš Duda.
V logu Mogulu je čtyřnásobná symbolika spojená s písmenem G: jako celek má připomínat závodnickou helmu, asociující motosport, horní část představuje nalévací hrdlo motoru, číslo 1 poukazuje na kvalitu a kapka symbolizuje samotný olej. A kapka je spojovacím prvkem obou značek, často používaných společně.

Dosavadní podoba značek Paramo a Mogul

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Radní schválili pracovní smlouvu
Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák

Sledujte nový rozhovor