Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Pařízek je prvním ředitelem marketingu Blueberry

Karel Pařízek a Štěpán Osoha

Karel Pařízek a Štěpán Osoha

Marketingový tým digitální fullservisové agentury Blueberry prošel po šesti letech restrukturalizací. Karel Pařízek, dosavadní lídr klientského marketingového týmu a dlouholetý trenér Google pro neziskový sektor, se stal vůbec prvním marketingovým ředitelem této společnosti. Na pozici lídra marketingového týmu pro klienty ho vystřídal Štěpán Osoha, který byl dva roky zodpovědný za projektový management týmu. Pařízek bude zastřešovat marketingové a obchodní aktivity spojené se značkou Blueberry, Osoha zajistí vedení proklientského týmu a služeb.

Od března 2013, kdy se stal nedílnou součástí firmy, se marketingový tým pod Pařízkovým vedením rozrostl o dalších 16 specialistů a nabízí veškeré služby digitálního marketingu. Mezi jeho klienty patří Allianz, Nestlé či Glenmark. Blueberry koncem loňska jmenovala nového šéfa, stal se jím David Grundel.