Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Park Hostivař prošel rebrandingem, nově se jmenuje Vivo!

Z Parku Hostivař je Vivo! Hostivař

Z Parku Hostivař je Vivo! Hostivař

Z Parku Hostivař je Vivo! Hostivař

Z Parku Hostivař je Vivo! Hostivař

Nákupní centrum Park Hostivař v Praze 10 prošlo od konce loňska rebrandignem, nyní se jmenuje Vivo! a má nové logo. Za změnou názvu stojí rakouská realitní společnost Immofinanz, pod kterou správa obchodního centra spadá. Proces změny značky na Vivo! s sebou podle Immofinanz nese kromě vizuální proměny modernizaci interiérů a standardizaci kvality. Společnost plánuje během letošního roku modernizaci a rekonstrukci druhého patra centra.

Immofinanz využívá značku Vivo! pro nákupní centra – většinou jednopatrová –, která se zaměřují na módu a zábavu a mají coby nájemce silné a atraktivní značky. Značka je určena pro města se spádovou oblastí aspoň 200.000 obyvatel, kromě nakupování jde o nabídku stravování a trávení volného času. Značka Vivo! byla uvedena na trh v roce 2014. Po dvou vlastních developerských projektech v Polsku (Pila a Stalowa Wola) ji Immofinanz roubuje na další existující nákupní centra, celkově jich má být deset.