Partners Media se mění na Next Page Media, expanduje na Slovensko

Vydavatelství finančních poradců Partners kupuje „finanční“ domény po Mladé frontě.

Martin Vlnas

Vydavatelství řídí Martin Vlnas

Vydavatelství Partners Media, které spadá pod poradenskou společnost Partners Financial Services a produkuje tituly Finmag, HeroinePeníze.cz, mění název na Next Page Media. „Chceme zdůraznit nezávislost našich médií na brandu Partners. S tím, jak se čím dál víc posouváme mimo finance, to spojení už nedává tolik smysl,“ řekl Médiáři šéf firmy Martin Vlnas. „Na Slovensku se navíc chceme vyhnout negativním konotacím s tamní společností Partners, s níž nemáme nic společného,“ doplnil. Právě na slovenský trh teď Next Page Media expanduje.

Logo vydavatelství Next Page Media

Logo Next Page Media vytvořil Vojtěch Wagner, art director Finmagu

Next Page Media totiž koupilo domény fondy.sk, finance.sk, peniaze.sk, uroky.skfinexpert.sk, a to od vydavatelství Internet Info, které je převzalo v rámci rozprodeje aktiv po zkrachovalé Mladé frontě. Internet Info si ponechává doménu finance.cz s příslušným obsahem, její slovenské varianty se zbavuje.

„Obsah z finance.sk budeme migrovat na peniaze.sk, kde budeme budovat stejný portál jako jsou české Peníze.cz – finanční servis, kalkulačky, články, v další fázi i finanční zpravodajství. Finance.sk sice mají historii a relativně slušné pozice ve vyhledávačích, název domény ale není slovensky gramaticky správně. Proto jsme se rozhodli pro peniaze.sk, kde je navíc jasná synergie s našimi českými aktivitami,“ přibližuje Vlnas. „Ostatní domény mají čas, ale budou tematické podle názvu,“ říká.

V prvním kvartálu příštího roku zároveň dojde ke spuštění webu finexpert.sk, na němž vznikne srovnávač finančních produktů, podobný tomu, který v Česku Next Page Media provozuje na adrese finmarket.cz. „Cílem je vybudovat na Slovensku podobný ekosystém, jako máme v Česku,“ doplňuje šéf Next Page Media. „Zajímavé je, že na Slovensku není žádný větší finanční portál pro veřejnost,“ vidí potenciál.

Investice do domén podle něj činily nižší jednotky milionů korun, podobnou částku má firma připravenu na rozvoj webů. S návratností počítá zhruba do 10 let. O slovenské aktivity vydavatelství se má starat vlastní obchodní tým, který momentálně vzniká, a šéfredaktorem obsahu bude Miroslav Homola.

Miroslav Homola

Miroslav Homola