
Admitad plánuje pozitivně působit na český marketingový trh i na možnosti lokálního byznysu
Partnerská síť Admitad společnosti Mitgo, která je přítomna na českém trhu od roku 2018, plánuje zesílit své postavení ve střední a východní Evropě. Do roku 2025 chce společnost Mitgo investovat až 100 milionu dolarů na rozvoj regionální infrastruktury po celém světě (zahrnující i Česko), na růst i rozvoj svého byznysu i na nákup nových nadějných projektů. To vše bude pozitivně působit na český marketingový trh i na možnosti lokálního byznysu.
Síť Admitad umožní přístup k více než třem tisícům partnerských programů od značek z průmyslových odvětví e-commerce, online služby, fintech, online hry a travel. Mezi klienty firmy patří známé značky jako Adobe, Amazon, Samsung, Nike, Lenovo a další.
V současné době síť zahrnuje více než 150.000 vydavatelů, kteří aktivně usilují o prodej pro inzerenty – od služeb cashback až po influencery a specialisty, kteří vytvoří kontextovou a správně cílenou reklamu. Značky si mohou samy vybrat typy stránek, na kterých chtějí pracovat se svým programem. Webmasteři získávají největší podíl návštěvnosti v segmentu elektronických obchodů ze služeb cashback, sociálních sítí a obsahových stránek.
Zaregistrujte se do sítě Admitad
Společnost Admitad v posledních letech zkoumala český trh a zaznamenala rostoucí poptávku po nástrojích affiliate marketingu. A nyní plánuje posílit svou pozici na trhu, investovat do nových produktů i rozvíjet ty stávající.
E-commerce je jedním z hlavních, rychle rostoucích segmentů v zemi, a to i v době ekonomických turbulencí posledních let. Český trh elektronického obchodování je navíc jedním z nejrychleji rostoucích v Evropě. Podle České asociace pro elektronickou komerci měl tento trh v roce 2021 hodnotu 8,3 miliardy dolarů. Přibližně 54 % všech obyvatel České republiky nakupuje online. Elektronické obchodování v současnosti tvoří 16 % celkového maloobchodního trhu.
Největší počet objednávek pochází z kategorie Marketplaces (včetně zboží z Číny). Giganti jako AliExpress a Shein aktivně rozvíjejí své aktivity na českém trhu díky affiliate marketingu. Roste však i prodej lokálních značek.
Dalšími největšími segmenty jsou online hry a online služby. Nakupující jsou aktivní v kategoriích online vzdělávání (36,9 %), IT služby (28,7 %) a vstupenky na akce (11,9 %).
Admitad plánuje posílit svou pozici na českém trhu a pomoci místním firmám zvýšit jejich efektivitu. Kromě partnerské sítě Admitad nabízí Mitgo řadu dalších nástrojů a služeb, které pomáhají zjednodušit a automatizovat pracovní procesy.
„Vidíme rostoucí poptávku po našich nákladově efektivních službách pro zvýšení prodeje v regionu, který v současné době zažívá rychlý růst právě v oblasti elektronického obchodu a online služeb. České společnosti zabývající se elektronickým obchodováním budou těžit z přístupu společnosti Admitad založeného na CPA, který umožňuje značkám platit pouze za výsledky. Tento model je vhodný pro značky všech velikostí, od obřích korporací až po malé firmy. Zapojením do partnerské sítě Admitad budou moci české firmy zvýšit lokální prodeje i snadno vstoupit na mezinárodní trhy bez počátečních investic do marketingu,“ říká Alexander Bachmann, generální ředitel společnosti Mitgo.
Český trh je vysoce konkurenční a společnosti neustále hledají nové způsoby, jak předběhnout konkurenci. Společnost Mitgo má velké plány v oblasti investic na českém trhu. Jeho rozvoj bude v roce 2023 jednou z priorit partnerské sítě ve střední Evropě – což znamená, že se výrazně zvýší úroveň služeb a příležitostí pro místní značky a partnery. Chcete-li do své strategie začlenit model affiliate marketingu pro posílení pozice na trhu a zvýšení počtu objednávek, zaregistrujte se v affiliate síti Admitad společnosti Mitgo.
Zaregistrujte se do sítě Admitad
Text je placenou propagací společnosti Mitgo

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
