Technologický startup Samba.ai, který pomocí umělé inteligence vylepšuje zákaznický zážitek z nakupování, posílil svůj marketingový tým. Do jeho čela se na pozici head of global marketing posunul Przemyslaw Pasek, který od října obchodně rozvíjel polský trh. Jeho úkolem je posílit postavení značky Samba.ai a nastavit akviziční strategii pro nový produkt Samba Essentials, který cílí především na menší a střední e-shopy.
„Przemek za několik málo měsíců vybudoval Sambě silnou pozici na polském trhu. Kromě obchodních aktivit měl na starosti také marketingovou podporu značky. Věříme, že se mu stejně dobře povede i na dalších trzích včetně Česka,“ uvedl zakladatel a ředitel Samba.ai David Vyskočil. Mezi klienty Samby patří SportObchod, Teta, Mall.cz či Košík.cz.
Pasek se v ecommerce a digitálním marketingu pohybuje 12 let. Kariéru začínal v polské retailové jedničce s elektronikou Neonet. Než nastoupil do Samby, pracoval pro polskou konzultační skupinu v oblasti e-commerce Unity nebo digitalizační firmu Impel, kde měl na starosti maďarský a finský trh. Mezi jeho klienty patřily McDonald’s, Apteka Gemini či Leroy Merlin.