
Prvotřídní digitální letáček vznikl jen díky pečlivému výběru z přebohatého archivu pana Horáka Jakuba
Další ze série jevištních debat v duchu tradice nejlepších tuzemských kritických pořadů, jubilejní pátá Reklamní katovna se ohlédla za čerstvými vítězi výročních soutěží Zlatá pecka a Louskáček, vyhlášených letos v průběhu března.
Diskutoval především Jakub Horák, zkušený marketér a znalec života, od roku 2002 partner v agentuře TBWA Praha, předtím v Mark BBDO a Men on the Moon, a neméně zkušení tvůrci Vilém Rubeš a Čestmír Benda, které spojuje působení v agentuře Tanagra či podnicích Statue, Citymeter, Partners House či Afficio.
Pořadem opět provedli Marek Prchal a Ondřej Aust.
Tradičně jsme si říkali z Národní galerie reklamy, kterou na první Reklamní katovně v listopadu pokřtil profesor Milan Knížák.

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
