Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Páteční HN s Egem zvedly pultový prodej o tisíc výtisků

Pouze Bakalovy Hospodářské noviny s novým pátečníkem Ego a Křetínského deníky Aha! a Sport zvýšily v březnu meziměsíčně svůj prodej. Meziročně se to podařilo jen Lidovkám.

Prodeje deníků v Česku v březnu meziměsíčně poklesly o 1 %, meziročně o 8 %. Oproti loňsku nejvyšší propad zaznamenávají největší listy Blesk a Mladá fronta Dnes. Meziročně narostly jen Lidové noviny – sice zhruba o tři stovky navýšily pultový prodej, ale hlavně o 4.120 kopií zvedly prodej své digitální verze.

Elektronické prodeje českých deníků se meziročně zvedly skoro o polovinu, na celkem 34.001 kopií. To z celkového počtu 800.983 kusů na vydání činí lehce přes 4 %.

Prodaný náklad deníků, březen 2015

Hospodářské noviny začátkem března inovovaly svůj páteční magazín, konkrétně uvedly titul Ego, který nahradil předchozí páteční Víkend a také zrušený magazín In.

Venkovní reklama na Ego v pražských Štěrboholech

Venkovní reklama na Ego v pražských Štěrboholech

Páteční prodeje – podpořené reklamní kampaní na nový magazín – se v březnu ve srovnání s únorem zvedly o 4.055 výtisků, přičemž předplatitelů přibyly jen necelé čtyři stovky a pultový prodej poskočil o tisícovku. Dvě třetiny nárůstu tak jdu za takzvanými ostatními prodeji, tedy výtisky udávanými za nižší cenu, v rámci hromadných odběrů například. Ani s novým magazínem nicméně Hospodářky v pátek nedorovnaly loňská čísla a zůstaly zhruba padesátku pod nimi.

Páteční prodeje Hospodářských novin