Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Páteční Hospodářky mají nový layout a delší texty

Inovovaná titulní strana pátečních Hospodářských novin

Inovovaná titulní strana pátečních Hospodářských novin z 6. dubna

Páteční vydání deníku Hospodářské noviny vydavatelství Economia prošlo výraznou proměnou. Hlavní změnou oproti vydání v průběhu týdne má být rozsah témat, výrazněji upravena byla i grafika. Hospodářské noviny v minulosti uvažovaly, že zavedou sobotní vydání, k tomu ale nikdy nedošlo a teď o upraveném pátečníku mluví jako o “čtení na celý víkend”. Novou grafiku dělal art director Economie Jan Vyhnánek. Páteční vydání má dát prostor i původní tvorbě předních českých kreslířů.

Po stránce obsahové chce přinášet “zajímavou publicistiku, aktuální zahraniční zpravodajství, novinky z vědy, výzkumu a inovací i velké příběhy nejen z byznysového prostředí”. “Po úspěšném relaunchi zpravodajského serveru Hospodářských novin letos v lednu je proměna pátečního vydání další inovací, která má posílit celou rodinu Hospodářských novin,“ podotkl ředitel redakcí Economie Vladimír Piskáček.

Marketingová kampaň zdůrazňuje odpočinkové čtení na tři dny konce týdne

Marketingová kampaň zdůrazňuje odpočinkové čtení na tři dny konce týdne

Marketingová kampaň zdůrazňuje odpočinkové čtení na tři dny konce týdne

Marketingová kampaň zdůrazňuje odpočinkové čtení na tři dny konce týdne