Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Paukrt je globálním brand manažerem Footshopu 

Martin Paukrt zaujal místo po Lukáši Burdovi, který letos z Footshopu odešel do Alzy.

Martin Paukrt

Martin Paukrt

Na pozici global brand manažera českého obchodu s teniskami a uličním oblečením Footshop přichází Martin Paukrt, který měl předtím ve firmě téměř tři roky na starosti sociální sítě a influencer marketing. V nové roli se postará o marketingovou a obchodní strategii značky napříč všemi trhy, kde Footshop působí. Bude tak zodpovídat za kompletní zpracování všech hlavních kampaní v Česku, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku.

„S Martinem chceme posunout komunikaci značky na další level a začít k tomu využívat i velké online kampaně. Zároveň bude mít za úkol upevnit pozici Footshopu jako jedničky na našich trzích a zůstat pořád relevantní značkou pro všechny mladé lidi, kteří se zajímají o tenisky nebo streetwear a současně jim pomoci v rámci kreativity a seberealizace,” komentuje nové obsazení v týmu šéf Footshopu Peter Hajduček.

Paukrt do Footshopu přišel v roce 2017. Předchozí zkušenosti v oblasti sociálních médií sbíral v agenturách TL5 a Peppermint, kde zastával pozice social media manager a social media director. Má za sebou kampaně pro klienty Jägermeister, Milka, T-Mobile či Mattoni. Pozice globálního manažera značky nebyla ve Footshopu několik měsíců obsazená, ještě v prvním čtvrtletí tohoto roku ji zastával Lukáš Burda. Ten následně přešel do marketingu Alzy.