
Martin Paukrt
Na pozici global brand manažera českého obchodu s teniskami a uličním oblečením Footshop přichází Martin Paukrt, který měl předtím ve firmě téměř tři roky na starosti sociální sítě a influencer marketing. V nové roli se postará o marketingovou a obchodní strategii značky napříč všemi trhy, kde Footshop působí. Bude tak zodpovídat za kompletní zpracování všech hlavních kampaní v Česku, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku.
„S Martinem chceme posunout komunikaci značky na další level a začít k tomu využívat i velké online kampaně. Zároveň bude mít za úkol upevnit pozici Footshopu jako jedničky na našich trzích a zůstat pořád relevantní značkou pro všechny mladé lidi, kteří se zajímají o tenisky nebo streetwear a současně jim pomoci v rámci kreativity a seberealizace,” komentuje nové obsazení v týmu šéf Footshopu Peter Hajduček.
Paukrt do Footshopu přišel v roce 2017. Předchozí zkušenosti v oblasti sociálních médií sbíral v agenturách TL5 a Peppermint, kde zastával pozice social media manager a social media director. Má za sebou kampaně pro klienty Jägermeister, Milka, T-Mobile či Mattoni. Pozice globálního manažera značky nebyla ve Footshopu několik měsíců obsazená, ještě v prvním čtvrtletí tohoto roku ji zastával Lukáš Burda. Ten následně přešel do marketingu Alzy.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
