Pavel Fuksa se stal členem poroty 55. ročníku mezinárodního New York Festivalu.
Dobrý, ale kdo je Pavel Fuksa? Pavel Fuksa je pro mě nejzajímavějším kreativcem v Česku. Nemyslím tím jen to, že se mi jeho věci líbí, a to fest. Líbí se mi spousta věci od spousty lidí, kolegů, z agentur jako jsou Mark BBDO, Leagas Delaney, Euro RSCG a prostě z těch dalších klasických agentur, na které spoléhají významní klienti. Řada mých přátel z reklamy je naprosto geniálních. Ale prostě jsem potřeboval pro úvod nějak zaujmout, a Pavel má mezi českými kreativci výsadní postavení, alespoň pro mne.
Nejdřív arťák v Saatchi, Kaspenu, kreativní ředitel v Uncle, JWT a momentálně v Jandl Bratislava. Pracoval pro klienty Vodafone, Nike, Budweiser, T-Mobile, Wikipedia, Wired, Fortune, Facebook, Twitter, ESPN, Google, Mercedes, Greenpeace. Pro Baracka Obamu. Byl jmenovaný v seznamu dvaceti nejlepších grafických designérů do třiceti let. Nějaké Louskáčky, nějaké Golden Drumy a tak.
Vybral jsem pár Pavlových prací (ten první vizuál byl teď Reklamou týdne v nejvýznamnějším reklamním časáku na světě - a nebyl to první).
A tak dále.