Pavel Rath se posouvá do čela marketingu Twista

Hlavním cílem Pavla Ratha v nové pozici je rozšířit povědomí o Twistu a jeho produktech.

Pavel Rath

Pavel Rath

Český fintech startup Twisto nabízející odložení plateb oznámil posilu ve svém vedení, která má za cíl posunout komunikaci se zákazníky na novou úroveň. Na pozici head of marketing nastupuje Pavel Rath, který do Twista přišel koncem roku 2019, kdy nastupoval na pozici head of performance & CRM. „Nyní jsem dostal ještě větší příležitost v podobě vedení celého marketingu v Česku i Polsku,“ říká Rath.

Rath v minulosti působil přes 10 let v CK Neckermann, české odnoži bývalé globální cestovní skupiny Thomas Cook. Významně se tam podílel na digitální transformaci firmy. Pracoval také pro německou cestovní kancelář SnowTrex, která nabízela lyžařské pobyty a zájezdy, a to výhradně online. Tam budoval českou verzi e-shopu a zaváděl značku na českém trhu, řešil hlavně výkonnostní marketing včetně SEM, SEO a affiliate marketingu.