Pavel Renčín přebírá marketing celého Czech News Center, Jan Fischer odchází

Po řízení a PR propojují mediální domy Czech News Center a Active Radio také marketing.

Pavel Renčín. Foto: Petr Vagner

Pavel Renčín v roce 2001 nastoupil do Lagardere Active ČR, od roku 2009 tam zastával pozici ředitele marketingu, kterou si ponechal i po přeměně firmy na Active Radio poté, co společnost v roce 2018 od francouzského konglomerátu Lagardere koupil Křetínského holding Czech Media Invest. Foto: Petr Vagner

Novým marketingovým ředitelem mediálního domu Czech News Center se stává Pavel Renčín, který dosud léta vedl marketing Active Radio (předtím Lagardere), provozovatele rádií Frekvence 1, Evropa 2, Bonton a Dance. Na pozici nahradí Jana Fischera, který marketing Czech News Center řídil od loňského jara. Fischer odchází za novou pracovní výzvou na konci září.

Czech News Center i Active Radio patří do holdingu Czech Media Invest v čele s Danielem Křetínským. Už loni začalo propojování obou mediálních domů. Vytvořila se funkce společné generální ředitelky, kterou se v listopadu stala Martina Říhová, spojené je od letošního února také PR obou mediahousů, to vede Monika Hořínková.

O PR značek holdingu Czech Media Invest se starají Monika Hořínková a Ondřej Hertl

O PR mediálních značek holdingu Czech Media Invest se starají Monika Hořínková a Ondřej Hertl

Teď přichází propojení marketingu. Renčín se tak bude dál starat o rozhlasové značky Active Radio a nově i o brandy Czech News Center. „Sbližování našich mediálních značek, ať už těch rádiových nebo brandů z Czech News Center, je logickým krokem. Dává smysl jak z pohledu cílových skupin, tak pro naše partnery a inzerenty,“ mluví ředitelka Říhová o crossmedialitě a snaze vytěžit její potenciál na maximum.

Sdílejte