V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Pavla Tomicová tančí v kampani „levné“ Billy

Letos si obchodní řetězec hraje s tradičními českými příslovími vztaženými ke slevám.

Od ledna běží nová kampaň obchodního řetězce Billa, která pravidelně přináší výběr produktů za extra výhodné ceny. Akce je pokračováním kampaně Billa je levná, která odstartovala už v roce 2016. Zboží se slevami zákazníci naleznou v letáku, online, v tisku a také v televizní reklamě.

„Dobrá hospodyňka pro slevu i přes plot skočí,“ zní jeden ze sloganů nové kampaně. Ta si obecně hraje s různými tradičními českými příslovími, které jsou vždy vztaženy k nakupování za akční ceny. „V rámci nové kampaně chceme zákazníkům ukázat, že nakupovat ve slevách není žádná ostuda. Ambasadorkou výhodného nakupování v Bille se letos stala Pavla Tomicová, finalistka poslední řady StarDance,“ uvedla Simona Breen, marketingová ředitelka Billa ČR.

„Třetí sezona kampaně ‚Billa je levná‘ se od těch dřívějších odlišuje. Naši zákazníci z přechozích let vědí, že v Bille najdou trvale příjemné ceny. My chceme komfort při nakupování posunout ještě dál, a proto jsme se nyní zaměřili na výrobky s promo cenami,“ doplnila Breen.

Billa je levná

  • Klient: Billa
  • Značka: Billa
  • Mediamix: televize, online, tisk, instore, PR
  • Kreativní agentura: McCann Praha
  • Režie: Tomáš Bařina
  • Kreativní ředitel: Klára Palmer
  • Account team: Patrik Rymeš , Tereza Šmejkalová
  • Copywriter: Lucie Václavková
  • Art director: Tereza Víznerová
  • Nasazení: od 2. ledna 2019