Agentura Grayling má nové vedení divize public relations, head of PR se stává Jana Pečenková. Ta bude vést český PR tým, který kromě lokálních klientů (Visa, Jaguar Land Rover, Dassault Systemes, Kaspersky Lab, ABB, IBM, SES Astra, Herbalife, JetBrains), z velké části pracuje pro nadnárodní klientelu, zejména v regionu střední a východní Evropy. Pečenková přišla do Graylingu začátkem loňského roku z Ogilvy PR, ve funkci střídá Michala Malysu, jenž z agentury odešel. Nová šéfka chce rozšířit nabídku služeb agentury a posílit spotřebitelský (consumer) segment.
„Kromě důrazu na rozšíření služeb v oblasti digitální komunikace je naší velkou devízou silná pozice jak v oblasti PR, tak public affairs. Ráda bych proto propojila obě tyto oblasti v rámci komunikace pro naše stávající i budoucí klienty,“ podotkla Jana Pečenková. „Oblast PR se v posledních několika letech hodně proměnila. Zejména nástup sociálních sítí nekompromisně proměnil její tvář,“ připomněl Peter Fecko, generální manažer Graylingu pro Česko a Slovensko.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
