Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Penny cílí na mladé, hrou na mobilech až o půl milionu

Propagační leták k mobilní hře Penny Marketu

Propagační leták k mobilní hře Penny Marketu

Obchodní řetězec Penny Market spustil 24. srpna jako první obchodní řetězec v Česku digitální marketingovou kampaň. Ve hře pro chytré telefony soutěžícím rozdá 101.000 cen ze svého sortimentu a poukázky na nákup v hodnotě od 1.000 do 20.000 Kč. Uživatelé mohou také usilovat o hlavní výhru půl milionu korun. Řetězec cílí novinkou zejména na mladší zákazníky.

„Chceme zaujmout mladší cílové skupiny zákazníků, pro které jsou mobilní hry běžným způsobem volnočasové zábavy. Ke hře jim navíc nabízíme soutěž o hlavní cenu půl milionu korun pro největšího hráče,“ uvedla ředitelka strategického marketingu Penny Zlata Ulrichová.

Průběh mobilní hry, dostupné na webu Pennyhra.cz, je jednoduchý a její ovládání intuitivní. Po bezplatném přihlášení prostřednictvím telefonního čísla je úkolem zákazníka virtuálně, dotykem přesouvat produkty z nákupního košíku na pokladní pás. Každý produkt projde skenerem a zobrazí se na účtence. Pokud se v košíku objeví tři totožné položky, ať již zboží nebo nákupní poukázky v různé hodnotě (stokrát 1.000, čtyřiadvacetkrát 10.000, dvanáctkrát 20.000), obdrží uživatel SMS o výhře s informacemi o možnosti jejího vyzvednutí.

Pokud se tři totožné produkty nebo poukázky neobjeví, zákazník má ještě šanci na další výhru. Všichni účastníci se totiž mohou přihlásit do soutěže o hlavní cenu 500.000 Kč. Stačí se přímo v Penny hře zaregistrovat, vyplnit jméno a email a hlavně pravidelně hrát. O vítězi totiž rozhoduje počet odehraných her. Pokud stejného nejvyššího čísla dosáhne víc soutěžících, rozhodne o majiteli půl milionu losování. Štěstí ve hře je možné zkoušet jednou denně. Vyhrané zboží je nutné si vyzvednout na prodejně do tří dnů.