V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Penny otvírá v Pečkách svou nejmodernější českou prodejnu

Nová prodejna Penny v Pečkách

Nová prodejna Penny v Pečkách

Nová prodejna Penny v Pečkách

Nová prodejna Penny v Pečkách

Německý obchodní řetězec Penny Market otevřel v Česku už svou 381. provozovnu. Jedná se o novou prodejnu v Pečkách na Kolínsku, která vyrostla na zelené louce v těsné blízkosti tamějšího autobusového a vlakového nádraží. Funguje od pondělí 15. dubna, stavět se začala před pěti měsíci, na začátku listopadu 2018. Její prodejní plocha zabírá 831 metrů čtverečních a je u ní k dispozici 51 parkovacích míst.

Jde momentálně o nejmodernější prodejnu sítě Penny. „Tato nová prodejna je naší výkladní skříní a jsme rádi, že se nám podařilo obyvatelům Peček ukázat to nejlepší, co v dnešní době nabízíme. Snažili jsme se také, abychom do místního prostředí, co nejlépe zapadli, a tak jsme také prodejnu navrhovali – v souladu s místním prostředím,“ prohlásil Mathias Mentrop, jednatel Penny Marketu, s odkazem mimo jiné na hnědobéžovou fasádu stavby.

Letos Penny Market plánuje v Česku otevřít další prodejny a 70 stávajících zmodernizovat. Investice do toho všeho mají dosáhnout stovek milionů korun.