Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Peppermint a Fresh digitálně pro Biodermu

Manažerkou digitálního marketingu Biodermy je Karolína Mrázková

Manažerkou digitálního marketingu Biodermy je Karolína Mrázková

Novou digitální kampaň pro značku francouzské kosmetiky Bioderma připravila agentura Peppermint Digital. Propaguje v ní produktovou řadu pro citlivou pokožku Sensibio. Agentura v kampani využívá web Givt, skrz který je možné z peněz utracených v e-shopu přispět na dobrou věc. “Kampaň je založena na myšlence drobných skutků, které potěší tu naši citlivější část,“ uvedla Tereza Miková, copywriterka Peppermintu.

Kampaň běží na Facebooku, Instagramu a speciální microsite. Fanoušci zde najdou vedle informací o produktech i nejrůznější výzvy ke každodennímu dělání radosti nebo například spotřebitelské soutěže. „Nechtěli jsme další kampaň, která pouze představí produkt a jeho benefity, ale hledali jsme téma, které našim zákazníkům skutečně něco přinese a komunikaci propojí,“ uvedla Karolína Mrázková, digital managerka Biodermy.

Od září 2017 spolupracuje značka kosmetiky také s digitální agenturou Fresh. Ta se stará o výkonnostní online marketing s primárním zaměřením na SEO webu. Cílem je přitom dlouhodobé zvýšení počtu návštěvníků webu, kteří přichází prostřednictvím vyhledávačů Google a Seznam. Po tříměsíční spolupráci v SEO Bioderma svěřila agentuře také řízení kampaní Google AdWords. Ty běží nejen ve vyhledávači, ale i v obsahové síti, především při launchi nových produktů.