Tento a příští týden probíhá na Snapchatu pro značku T-Mobile snapovací maraton influencerů. Čtrnáct osobností českého internetu během něho kontinuálně přenáší své adventní zážitky. Mobilní operátor tak sociální videosíť populární u mladých využívá ke své aktuální kampani Nabité Vánoce, konkrétně propaguje, že k nově zakoupenému telefonu zákazník dostane powerbanku, kterou mu kdykoli na kterékoli prodejně T-Mobilu vymění za nabitou.
Kampaně se z influencerů účastní Leoš Mareš, Nikol Moravcová, Michaela Štoudková a Kristýna Poliček jako trio Bloges Robes, Magdaléna Fukanová + Markéta Polášková jako duo Czech Vibes, dále Petra Voráčková, Veronika Šubrtová, Hynek Hampl, Tereza Menclová, Jirka Kryl, Hana Valentová a Anna Kadeřávková dohromady s Johanem Mádrem.
Obsah i navazující soutěž T-Mobilu poběží až do Štědrého dne, do soboty 24. prosince, vedle Snapchatu využije i obárzkovou síť Instagram. Maraton na Snapchatu pro T-Mobile vymyslela a zajistila agentura Peppermint Digital. „Předvánoční období je pro většinu lidí hlavně plné stresu a starostí. Chtěli jsme lidem ukázat, že by advent měl být více o radosti a tom, co máme rádi,“ říká ke kampani Honza Kotek, šéf Peppermintu.
Za T-Mobile kampaň zajišťuje specialistka online marketingu Barbora Drašnarová. Podle ní je kampaň svou délkou ojedinělá: „Pokud víme, žádná značka na světě dosud takto dlouhý maraton na Snapchatu nepřipravila.“
Operátor ve své komunikaci využívá influencery opakovaně. Letos skrze ně představil svoji zónu v olympijském parku na Lipně nebo uspořádal cestu #ExpediceMagenta na Sněžku, aby odkomunikoval pokrytí nejvyšší české hory signálem LTE.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
