Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Peppermint kupuje mediální agenturu NeoMedia

Jan Kotek. Foto: Karel Choc

Jan Kotek. Foto: Karel Choc

Kreativní agentura Peppermint Jana Kotka posiluje v oblasti nákupu médií a vstupuje do mediální agentury NeoMedia. Jejím původním vlastníkem byl Jan Kočí, teď vlastní 50 % Peppermint a 50 % Jan Svoboda, který přes 10 let působil v prodejci rozhlasové reklamy Radiohouse (dřív Regie Radio Music) a NeoMedia povede coby managing director.

Jan Svoboda

Jan Svoboda

„K akvizici nás vedl vývoj celého trhu i Peppermintu jako takového. Zvnějšku je tu potřeba klientů, kteří od agentur vyžadují mnohem širší znalost médií. Uvnitř Peppermint vyrostl z digitálního studia v plnohodnotnou kreativku. V tu chvíli začalo dávat smysl doplnit naše specialisty na social media o tým pro oblast nákupu dalších médií,“ přibližuje majitel a managing director Peppermintu Kotek. „Po dekádě bude příjemná změna posadit se na druhou stranu stolu,“ podotkl Svoboda. „Služby obou agentur se budou skvěle doplňovat, jako se už nyní doplňují jejich klientská portfolia,“ věří.

Mezi klienty Peppermintu patří značky Škoda Auto, Jägermeister, Milka nebo Česká spořitelna. Nákupem NeoMedia přibyli klienti Asiana, Harfa Sport, Answear.cz, CineStar nebo Heineken. První spoluprací jsou jsou komunikace značek Krups, Rowenta nebo Obchodního centra Olympia Mladá Boleslav, kde Peppermint zajišťuje kreativu a NeoMedia nákup médií.

Tým, který má za Peppermint na starost mediální nákup na sociálních sítích, nově zastřešuje Štěpán Trnka, který přišel z Ogilvy, kde působil jako mediální stratég. Právě v jeho týmu zůstávají pod hlavičkou Peppermintu specialisté na digitální média.