Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Peppermint přivádí Generali na Instagram

Ústav chce na obrázkové síti oslovit mladé a prodávat cestovní pojištění a povinné ručení.

Matouš Huntík a Honza Kotek z Peppermintu na Digiveletrhu 2017. Foto: Vojta Herout

Matouš Huntík a Honza Kotek z Peppermintu na Digiveletrhu 2017. Foto: Vojta Herout

Po pilotní fázi spouští pojišťovna Generali ostrý provoz svého profilu Generali_cz na sociální síti Instagram. Strategii i obsah komunikace bude zajišťovat agentura Peppermint Digital. Její zástupci o novém spolupráci poprvé promluvili na březnovém Digiveletrhu Médiáře. Generali se chlubí, že přes Instagram komunikuje jako první pojišťovna v Česku, stejně tomu prý bylo na Facebooku. Pojišťovna využívá i YouTube a Twitter.

„Instagram je jednou nových cest, jak oslovit cílové skupiny stávajících i budoucích klientů, kteří vyznávají aktivní způsob života. Instagram plánujeme využívat zejména ke komunikaci značky. Z produktů se v první fázi zaměříme především na cestovní pojištění a povinné ručení,“ přiblížil Pavel Mužík, seniorní manažer marketingu pojišťovny Generali.

„Ve spolupráci s agenturou a influencery budeme fanouškům přinášet cestovatelské tipy a rady. Zároveň budou moci jako followers našeho profilu získat slevu na pojištění,“ plánuje Tereza Belingerová, marketingová specialistka Generali.