Digitální agentura Peppermint vstupuje do světa esportu. Stává se marketingovým partnerem a sponzorem českého klubu Inside Games, který na trhu působí devět let, získal dva tituly na Mistrovství České republiky v počítačových hrách a vyhrál V4 Future Fortnite Cup v Budapešti. Společným cílem této spolupráce je pomoci značkám, které cílí na mladou generaci, s efektivním, kreativním a dlouhodobým pojetím jejich kampaní v oblasti gamingu a esportu.
„V Peppermintu jsme hledali partnera, který posune naše projekty ještě o krok dál, aby opravdu ve světě esportu fungovaly pro naše klienty co nejlépe,“ uvedl Jan Kotek, majitel a managing director Peppermintu. „Videohry jsou přirozenou součástí našeho hledání. Platformy jako je Twitch nebo Discord jsou neustále rostoucí hlavně u generace Z a my na nich s kampaněmi nemůžeme chybět,“ je přesvědčen.
„Sami máme široké know-how z gamingového prostředí a máme chuť tvořit zajímavé marketingové projekty v oblasti esportu. Naráželi jsme ale na to, že jako menší subjekt jsme často měli dveře u firem zavřené,” vysvětluje důvod spojení Vojtěch Klapuch, majitel Inside Games.
První vlaštovkou společné spolupráce je připravovaný esportový projekt pro jednu z největších bank na českém trhu. Dalším krokem má být růst týmu Inside Games, po výsledkové i marketingové stránce .
Právě tým Inside Games se stane jedním ze stavebních pilířů nové spolupráce. Klub se účastní prvoligové soutěže v League of Legends Hitpoint Masters, která je součástí evropské ligy European Masters, a jeho cílem je bojovat o umístění v play-off. Kromě toho dominuje v mobilním gamingu, kde se stal v uplynulém roce mistrem České republiky ve hře Brawl Stars a letos má ambice triumf zopakovat. V týmu začínali dnes celosvětově úspěšní hráči jako Carzyy, Dreedy nebo JarlaHS.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
