PR agentura Pepr Consulting zahájila spolupráci se skupinou Bohemia Sekt, v rámci které má na starosti kompletní PR komunikaci portfolia tichých vín, mezi která patří zejména značky Habánské sklepy, Chateau Bzenec, Vinařství Pavlov nebo Víno Mikulov. Zastřeší i komunikaci importovaných značek, včetně prosseca značky Mionetto.
„Naším hlavním úkolem je tvorba PR komunikačních strategií, které pomohou zvyšovat povědomí o svěřených značkách. Pestrost portfolia nám dává velký prostor pro kreativu a zároveň nabízí možnost využití nejrůznějších formátů komunikace,“ uvedl Petr Engliš, managing director agentury Pepr Consulting, která se kromě PR komunikace stará také o správu sociálních sítí pro skupiny.
Jedním z pilotních projektů vzájemné spolupráce bylo zajištění mediálního pokrytí otevření nové designové vinotéky a rekonstruovaných sklepních prostor vinařství Habánské sklepy ve Velkých Bílovicích loni na podzim. „Slavnostní opening byl dalším milníkem, který má jako jeden z cílů podpořit autenticitu značky Habánské sklepy. Téma spojující víno a genius loci Habánského sklepa patří ke klíčovým komunikačním sdělením, se kterým budeme pracovat dlouhodobě,“ uvedla manažerka značek tichých vín Bohemia Sekt Lenka Štemberová.

„Vizuálně super.“ George od České spořitelny vítězí spotem pro mladé

Až příliš pozornosti. Jak přežít v neutichajícím online roji
