Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Pepsi je nově k dostání s příchutí višně

Výrobce nápojů a pochutin PepsiCo na český trh uvedl novou variantu příchuti kolového nápoje Pepsi, višňovou. Prodává se v klasické maloobchodní síti vyjma diskontních řetězců jako Lidl nebo Penny. Nová příchuť je dostupná ve skle o objemu 0,25 litru, v plechovkách o objemu 0,33 litru a PET lahvích o objemu 0,5 litru, 1,5 litru, 2 litry, 2,25 litru a 2,5 litru. Vše je za standardní ceny jako v ostatních případech nápojů Pepsi. Nejedná se o limitovanou edici, na trhu se zařadí mezi standardně prodávané nápoje značky. 

Nová Pepsi ve višňové příchuti

Nová Pepsi ve višňové příchuti

Nová příchuť už byla vyvinuta v nízkokalorické variantě bez cukru, doslazená je umělými sladidly. “Uvedení Pepsi Višeň můžete dát do kontextu celosvětové strategie PepsiCo, to v tomto případě znamená, že do roku 2025 chce PepsiCo výrazně snížit množství cukru ve dvou třetinách svých nápojů,” uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi Česko.

V českých obchodech je Pepsi Višeň od konce února, počátkem dubna odstartovala marketingová kampaň na její podporu. Komunikace bude probíhat napříč celým trhem, zahrnuje televizní kampaň, digitální, sampling a podlinku. Kreativu kampaně dělala agentura BBDO, o nasazení se stará mediálka OMD.

Plakát ke kampani višňové Pepsi

Plakát ke kampani višňové Pepsi

Kolové nápoje s příchutí třešní nebo višní nejsou na trhu ojedinělé, Coca-Cola už několik let prodává variantu Cherry, stejně tak český výrobce Kofola má na trhu ovocné varianty s třešněmi nebo malinami. K dostaní je také Dr Pepper, mimo jiné právě i ve variantě Cherry. Pepsi s příchutěmi na českém trhu příliš neexperimentuje, v prodeji je mimo jiného třeba citronová varianta a varianta bez kalorií. “O dalších příchutích se uvažuje, ale zatím bez upřesnění jaké a kdy by měly být na našem trhu,” doplnil Šlechta.