Výrobce nápojů a potravin PepsiCo letos podruhé v řadě spustil v Česku i na Slovensku testování chutí dvou globálních značek kolových nápojů. Akce bude trvat do konce letních prázdnin. Letos chce v Souboji chutí, jak firma event nazývá, testovat i kolové nápoje bez kalorií.
„S loňským Soubojem chuti jsme zaznamenali velký úspěch, proto jsme se rozhodli ho s mnoha inovacemi zopakovat. Zásadní novinkou je, že lidé budou moci vyjádřit svůj názor na chuť koly také ve stále oblíbenější kategorii bezkalorických nápojů,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v Česku, „Pepsi v černém balení je zároveň naší letošní představenou novinkou mezi bezkalorickými kolovými nápoji.“ Stejně jako loni každý, kdo nápoje ochutná, ve slepém testu rozhodne, který z nápojů je lepší, a odpověď sám označí do mobilní aplikace, kterou bude mít k dispozici tým Pepsi.
PepsiCo nasadí menší testovací stánky
Letos chce PepsiCo testováním oslovit ještě víc spotřebitelů, proto je v plánu udělat v rámci road show v řádech desítek víc zastávek než loni. „Letošní novinkou budou také menší mobilní testovací jednotky. Díky nim se lidé budou moci zapojit do druhého ročníku Souboje chuti třeba i na oblíbených místech, jakou jsou třeba přírodní koupaliště, parky nebo centra měst,“ uvedl Šlechta. Nejbližší zastávky jsou aktuálně 27. a 28. května festival Mezi ploty v Praze a 27. května ve sportovním centru Račice. Testovat budou moci i domácnosti, speciální balíčky s neoznačenými nápoji. Tyto balíčky mohou získat na sociálních sítích po zaregistrování se do kampaně.
Souboj chuti má vlastní microsite www.soubojchuti.cz. Kampaň bude mít podporu ve všech hlavních komunikačních kanálech, tedy v televize, online, v tisku, v PR, out-of-home, eventy a v instore. Digitální kampaň zajišťuje agentura Etnetera Motion. Podlinkové aktivity kampaně - road show a instore - obstarává Ritual Communication, nadlinkové - televizi, rádio, out-of-home, print - má na starost agentura Mark BBDO.
Loni se do Souboje chuti se v Česku zapojilo přes 22.000 lidí. Z toho 60 % údajně označilo Pepsi jako kolový nápoj s lepší chutí. PepsiCo nikdy nezveřejnila, o jakou druhou značku kolového nápoje se jedná. Josef Neumann, generální ředitel, loni v rozhovoru pro iDnes.cz uvedl, že se jedná o další globálně nejrozšířenější kolový nápoj, z čehož jednoznačně vyplývá Coca-Cola.