Nealko nápoj Pepsi Cola na trh v létě přivádí limitovanou edici nápojů, objeví se na ní zesnulý král popu Michael Jackson a zpěvačka Britney Spears. V limitované edici jsou v klasické prodejní síti od června k dostání plechovky a PET lahve za standardní ceny. Zpěváci Jackson a Spears byli vybráni speciálně pro český trh, protože je údajně český spotřebitel dobře pozná. Pro jiné trhy než české byl na plechovky vybrán navíc ještě americký zpěvák Ray Charles. Všichni zmínění zpěváci byli v minulosti spojeni s kampaněmi americké značky, Pepsi je všechny na plechovky v limitované edici použila už v roce 2012. K nové řadě letos Pepsi od června spustila svou globální marketingovou kampaň, s claimem Pepsi pro všechny generace.
„Letošní kampaní chceme potěšit nejen fanoušky, kteří si ikony populární hudby dobře pamatují. Žít život naplno v každém okamžiku je společnou hodnotou všech lidí bez rozdílu věku, proto věříme, že chytne i ty nejmladší,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v Česku. Mladé spotřebitele má Pepsi v plánu zaujmout kampani v digitálu, hlavně na Instagramu a Facebooku, a sadou retro oblečení. To je dostupné třeba v síti prodejen Reserved a na webu. Vlastní sada oblečení není pro Pepsi novinkou, globálnímu trhu už letos v dubnu představila svou módní kolekci ve spolupráci s módními značkami Boohoo, Umbro, Le Specs, New Era a Anteater. Novou edici by měli rovněž propagovat čeští a slovenští influenceři.