V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Pepsi uvádí limonádu Lemon Lemon, zatím jen pro hotely a gastronomii

Výrobce nápojů a pochutin PepsiCo uvedl na český trh limonádu s citronovou příchutí nazvanou Lemon Lemon. Limonáda bude zatím dostupná jen v segmentu horeca, tedy v hotelech a gastronomických provozech. Slazená je cukrem a stévií, obsahuje 6% složku ovoce. Firma tím podle svého vyjádření reaguje na nejnovější trendy v nápojovém segmentu, které jsou charakteristické snižováním obsahu kalorií. Limonáda Lemon Lemon patří do série 7Up citrónových nápojů.

Nová limonáda Lemon Lemon

Nová limonáda Lemon Lemon

„Nová limonáda je dalším příkladem postupných změn našeho nápojového portfolia směrem ke zdravějším a chuťově plnohodnotnějším produktům,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značek sycených nápojů z portfolia PepsiCo. Nápoj lze zatím koupit jen v gastronomických provozech, do budoucna firma nevylučuje její uvedení i do maloobchodní sítě.

S nápojem má PepsiCo, kterou letos v lednu v Česku převzaly Karlovarské minerální vody, záměr do budoucna vybudovat novou kategorii sycených limonád takzvané příští generace. „Lemon Lemon je perlou v našem nápojovém portfoliu. Proto s ním budeme pracovat především v on-trade segmentu, abychom vybudovali co nejlepší povědomí o benefitech naší limonády,“ doplnil Šlechta.

Návrh zahrádky Lemon Lemon

Návrh zahrádky Lemon Lemon

Návrh zahrádky Lemon Lemon

Návrh zahrádky Lemon Lemon

Návrh zahrádky Lemon Lemon

Návrh zahrádky Lemon Lemon

Návrh zahrádky Lemon Lemon

Návrh zahrádky Lemon Lemon

Firma na léto do vybraných provozů umístí takzvané Lemon Lemon zahrádky, relaxační zóny v barvách limonády, které ponesou atributy vlastního produktu a zároveň poslouží jako forma venkovní reklamy.