Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Pepsi vede spotřebitele ke všem chutím Lay’s

Chipsy Lay’s v televizi, na Facebooku i Instagramu představují všechny své příchutě a tvary.

PepsiCo odstartovala novou marketingovou kampaň pochutin Lay’s. Její slogan Které Lay’s si dnes dáš má odkazovat na široké portfolio a možnost vybrat si své chipsy podle příležitosti. Kampaň běží v televizi na kanálech Primy (spoty ukazujeme ve slovenštině, na česká nejsou online práva), na internetu, jako PR a na lokálním facebookovém a instagramovém profilu Lay’s. Kampaň ukazuje tvary i chutě jednotlivých produktových řad. Spolu s klasickými Lay’s se představují Lay’s Strong, Lay’s Maxx nebo pečené Lay’s Oven Baked. Cílem je ukázat Lay’s jako inovativní značku a zároveň spotřebitele motivovat, aby vedle své oblíbené řady ochutnali i další produkty téže značky.

Kampaň Lay's

PepsiCo: Které Lay’s si dnes dáš? (Mark BBDO)

Kampaň Lay's

PepsiCo: Které Lay’s si dnes dáš? (Mark BBDO)

Které Lay’s si dnes dáš

  • Značka: Lay’s 
  • Klient: PepsiCo
  • Digitální agentura: 2Fresh
  • Produkce: Mark BBDO
  • Mediamix: televize, online, PR
  • Timing: listopad - prosinec 2018