Tým agentury pro výkonnostní marketing Performics B2B Group ze skupiny Publicis One se v průběhu léta rozrostl postupně o šest lidí. Na pozici account manager přišli Radek Šoltys, Tomáš Legát, Marek Walder a Milo Katlovský, jako správce PPC kampaní nastoupil Radek Vodička a administrativní podporu má na starosti Šárka Kubínová. Agentura Performics i s nováčky zaměstnává celkem v Česku a na Slovensku 58 lidí.
Radek Šoltys se online marketingu věnuje od roku 2012, poslední tři roky pracoval v agentuře MarketUp, kde pečoval o klíčové zákazníky a připravoval nabídky a kampaně pro značky zejména v oborech technických a IT. Působil také v CzechInvestu. Na novém místě se podílí na zahraničních kampaních a pracuje zejména pro nadnárodní klienty.

Tomáš Legát
Tomáš Legát dřív pracoval pro českou internetovou jedničku Seznam.cz, zde začínal jako administrátor katalogu Firmy.cz a poté se přesunul do reklamního oddělení systému Sklik jako optimalizátor PPC kampaní.
Marek Walder před nástupem do Performics působil poslední čtyři roky v oddělení online marketingu firmy Oxy Online, předtím tři roky jako konzultant online marketingu ve firmě Shean.
Milo Katlovský přišel po dvou letech v kosmetické firmě L’Oréal, kde pracoval jako digital manager pro český, slovenský a maďarský region. Předtím dělal sedm let pro O2 Slovakia jako seniorní online specialista. Klientovi O2 se věnuje i v novém působišti.