Novým partnerem na pozici obchodního ředitele agentury Dialog Media se v říjnu stane Stanislav Perkner. Ten v posledních šesti letech zastával pozici šéfa marketingového oddělení prodejce automobilů Auto Palace v Česku a na Slovensku, z pozice odešel koncem června. V agentuře má držet menšinový podíl. Většinovým vlastníkem provozující firmy Svět v bezpečí zůstane Pavel Mojžíš, zakladatel agentury a její dosavadní jediný majitel.
Perkner byl předtím v letech 2008 až 2013 ředitelem odboru marketingu a komunikace národního dopravce České dráhy, v letech 2004 až 2008 pracoval jako manažer marketingu finanční skupiny Axa. Předtím dva roky sbíral zkušenosti v komunikační agentuře Burson-Marsteller jako konzultant. Je držitelem ocenění Marketér roku 2018, který mu Česká marketingová společnost udělila za digitální inovace.
„Své dlouholeté zkušenosti osvojené při práci pro předchozí zaměstnavatele jsem se nyní rozhodl uplatnit v soukromém podnikání na agenturní straně. S majitelem stabilně rostoucí agentury Dialog Media jsme se dohodli na mém majetkovém vstupu do firmy a na plánu rozvoje jejího podnikání,“ přibližuje Perkner. Ten se v agentuře zaměří zejména na oblast e-commerce a na prodejní systémy propojující online a offline prostředí, tedy takzvaný omnichannel.
Reklamní mediální agenturu Dialog Media založil před osmi lety Pavel Mojžíš. Firma v posledních letech organicky roste a daří se jí nabírat nové klienty. Navzdory restrikcím spojeným s koronavirem aktuálně chystá další rozšíření služeb. „Stanislava považuju za zkušeného profesionála, který je schopen posunout náš byznys - řízení, služby i servis agentury - ještě na vyšší úroveň. Zároveň v něm vidím odpovědného partnera pro řízení rozrůstajícího se agenturního týmu. Odsouhlasili jsme si koncepci strategického rozvoje agentury, kterou začneme hned v říjnu uplatňovat,“ uvedl Mojžíš.
Agentura Dialog Media sídlí v Praze 10, kde disponuje kompletně vybaveným videostudiem. Aktuálně servisuje mimo jiné klienty Nuraxpharm Bohemia (Preventan), Záchranný kruh (Ty to zvládneš), Pleas, Remoska nebo Serafin Byliny. Programový a obsahový tým Dialog Media zároveň vytvořil vlastní online platformu Pohled z vlaku, kterou použilo přes 20 milionů uživatelů, a to bez jedné koruny na propagaci.