Perkner odešel z čela marketingu Auto Palace

Stanislav Perkner vedl marketing prodejce vozů Auto Palace šest let, v Česku i na Slovensku.

Stanislav Perkner

Stanislav Perkner vedl marketing Auto Palace od jara 2014

Marketingové oddělení prodejce automobilů Auto Palace opustil Stanislav Perkner. Marketing druhé největší dealerské skupiny v Česku řídil v Česku a na Slovensku, byl hlavou šestičlenného týmu pro 15 autosalonů v obou zemích, a to do konce června. Rozhodl se odejít po šesti letech ve funkci, nastupoval na jaře 2014.

„Restrikce související s koronavirem, pokles poptávky po autech a pokračující negativní zákaznický sentiment výrazně dopadl na celý sektor automotive. Úspory se nevyhnutelně dotkly i marketingu, kde musela být řada pokročilejších aktivit omezena či úplně zastavena. V této situaci jsem se rozhodl, že se z automotive pokusím posunout do jiného oboru, kde budu mít větší potenciál pro uplatnění svých zkušeností pro růst obchodu. Aktuálně zvažuji několik pracovních příležitostí,“ uvedl Perkner.

Ten byl předtím v letech 2008 až 2013 ředitelem odboru marketingu a komunikace národního dopravce České dráhy, v letech 2004 až 2008 pracoval jako manažer marketingu finanční skupiny Axa. Předtím dva roky sbíral zkušenosti v komunikační agentuře Burson-Marsteller jako konzultant. Je držitelem ocenění Marketér roku 2018, který mu Česká marketingová společnost udělila za digitální inovace.

Stanislav Perkner je držitelem titulu Marketér roku 2018

Stanislav Perkner má titul Marketér roku 2018 za digitální inovace

Perkner je absolventem Univerzity Karlovy, na jejíž Fakultě sociálních věd vystudoval magisterský obor Média a komunikace. V pražské pobočce London School of Public Relations následně absolvoval studijní program Integrovaný přístup k public relations a ze City University of Seattle v Praze má titul MBA v oboru General Management.