Martin Pešta k 1. červenci nastoupil do kreativní agentury Kaspen/Jung von Matt na pozici managing director a převezme část agendy spojenou se směrováním a rozvojem agentury, obchodním růstem a klientským servisem. Managing partner Slavo Marušinec se tak bude moci víc zaměřit na strategické služby spojené s budováním, rozvojem a komunikací značek. Kreativním ředitelem a jedním z akcionářů společnosti zůstává Lester Tullet. Největším akcionářem agentury je Zdeněk Kašpar, menšinový podíl v ní vlastní Marušinec a také německá Jung von Matt. Součástí této nezávislé německé sítě je česká agentura od roku 2009.
Peštův příchod následuje poté, co Kaspen po 13 letech opustil Luboš Jahoda, jeden ze dvou dosavadních managing partnerů. Jahoda přešel do VCCP. Martin Pešta v marketingu dělá 20 let, přichází ze síťové agentury Geometry, patřící do skupiny WPP. Řídil ji od roku 2014 do letošního jara, kdy Geometry zfúzovala s pražskou VMLY&R, další agenturou WPP. Mezi největší úspěchy pražské pobočky z doby Peštova působení patří ocenění od Cannes Lions pro 4. nejinovativnější agenturu na světě za rok 2018, stejně jako řada cen ze soutěže Effie za obchodní efektivitu kampaní.
Mezi klienty Kaspenu momentálně patří Budějovický Budvar, Ikea v regionu Česko, Slovensko a Maďarsko, Tchibo v regionu Česko, Slovensko a Polsko, Radenska, Volkswagen či Yello Energy.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
