Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Petr Bažant po 20 letech opouští Omnicom

Zleva Petr Bažant, Jan Filipi, Luisa Alvesová, Luděk Hatoň

Zleva Petr Bažant, Jan Filipi, Luisa Alvesová, Luděk Hatoň

Generální ředitel skupiny mediálních agentur Omnicom Media Group v Česku Petr Bažant končí. Ze skupiny odchází po 20 letech, ředitelem byl posledních osm let. Podle oficiálního oznámení se rozhodl „pro profesní změnu“. Odejde ke konci října a své kompetence přenechá trojici manažerů zevnitř skupiny.

Managing partnery Omnicomu v Česku se stanou Luisa Alvesová, Jan Filipi a Luděk Hatoň. Alvesová zastane pozici provozní ředitelky (COO), Filipi finančního ředitele (CFO), Hatoň obsadí nově zřízenou funkci ředitele pro klienty (chief client officer, CCO), jež zahrne dohled nad kompletním klientským a produktovým portfoliem všech mediálních agentur skupiny. Těmi jsou OMD, PHD a Attention!Media.

V čele PHD pak Hatoně nahradí Petr Miláček, stávající ředitel klientského servisu PHD.