Petr Jonák přešel do Sazky jako ředitel divize vnějších vztahů a udržitelnosti

Poslední dva roky Petr Jonák pracoval pro T-Mobile, předtím pro Škodu, BXR či Coca-Colu.

Petr Jonák

Petr Jonák

Ředitelem nově vzniklé divize vnějších vztahů a udržitelnosti loterijní společnosti Sazka ze skupiny KKCG se k 18. červenci stává Petr Jonák, zkušený manažer v oblasti vztahů s veřejnými institucemi, komunikace, udržitelnosti i společenské odpovědnosti. Přichází z managementu operátora T-Mobile, kde též vedl agendu vnějších vztahů a udržitelnosti.

Od roku 2015 je také členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy, největšího zástupce zaměstnavatelů v ČR, kde má na starosti oblast udržitelnosti a vnitřního trhu EU a zastřešuje i komunikaci Svazu. V minulosti také působil v Národní ekonomické radě vlády (NERV) nebo se podílel na strategiích konkurenceschopnosti ČR. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, absolvoval leadership program na IMD Business School. Pět let působil jako novinář ČTK v Praze a Bruselu. Pak pracoval pro Škodu Auto, finanční skupinu BXR, OKD nebo pro Coca-Colu.

Do kompetence ředitele vnějších vztahů a udržitelnosti Sazky bude spadat oblast public affairs, externí komunikace, sponzoringu, společenské odpovědnosti a nově i udržitelnosti. Právě poslední dvě zmíněné oblasti patří mezi priority Sazky, proto mezi hlavní úkoly nového ředitele bude patřit právě jejich posilování, tvorba strategií i exekuce směřování firmy.

„V Česku i ve světě je důležité ukazovat nejen, jak se společnosti daří finančně, ale i to, jak se angažuje v oblasti společenské odpovědnosti, životního prostředí i etiky v rámci svého podnikání. To vše s kvalitní komunikací spoluvytváří reputaci značky,“ podotkl k tomu Aleš Veselý, generální ředitel Sazky.