Petr Kurz povede online marketing u Loudy

Kurz předtím působil na pozici výkonného ředitele digitální agentury World of Online.

Petr Kurz

Petr Kurz

Novým group online manažerem Louda holdingu se stal Petr Kurz, bývalý exekutivní ředitel agentury World of Online, předtím marketingový ředitel českého výrobce elektroniky Elem6 pro střední a východní Evropu.

Jeho úkolem teď bude rozvíjet online marketingovou komunikaci Louda holdingu, který měl loni obrat přes 10 miliard Kč, je největším prodejcem nových vozů Škoda a Hyundai v Česku a současně i dealerem dalších deseti značek automobilů. Louda provozuje 33 autosalonů, 20 autorizovaných servisů, osm autocenter ojetých vozů a kromě Poděbrad, kde sídlí, má pobočky v Praze, Brně, Pardubicích, Kolíně, Liberci, Teplicích, Svitavách, Ústí nad Labem, Děčíně, Českých Budějovicích, Strakonicích a Jihlavě.

Mezi strategické Kurzovy úkoly teď patří řízení kampaně k otevření největší prodejny ojetých vozů v Evropě, kterou Louda staví ve Vrbové Lhotě u dálnice D11. Ve střednědobé perspektivě se má věnovat přípravě online prodeje vozů a dalším úkolům spojeným s transformací automobilového trhu.

Sdílejte