Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Petr Michl vystřídal Barboru Novosadovou v čele webu Marketing Journal

Petr Michl

Petr Michl

Odborně zaměřený informační web Marketing Journal vydávaný agenturou Focus Agency, který od roku 2004 píše o marketingu, public relations, reklamě a sociálních sítích, má nového šéfredaktora. Barboru Novosadovou po půl roce vystřídal ve funkci Petr Michl.

Má zkušenosti z oblasti marketingu a public relations i z novinařiny. Působil jako šéfredaktor online magazínu iGizmo.cz, redaktor časopisu Fresh marketing či jako copywriter v síti profesionálů na poli firemní komunikace Adison. Občas píše o hudbě na Freemusic.cz či Xplaylist.cz.

Jeho cílem je „zaručit čtenářům kvalitní obsah“ a rozšířit kvůli zpravodajství partnerství s oborovými akcemi.