Na pozici ředitele analýz skupiny Prima přichází Petr Miláček, který už v minulosti tuto funkci na Primě zastával. Od jeho návratu si Prima slibuje rozvoj a optimalizaci crossmediálního měření a posílení eGRPů v rámci mediálních kampaní klientů. Petr Miláček bude součástí managementu skupiny Prima a bude reportovat přímo komerčnímu řediteli Primy Vladimíru Pořízkovi. „Čísla a analytické reporty jsou pro nás jako komerční skupinu alfou a omegou úspěchu,“ podotkl Pořízek.
Miláček je v médiích od roku 1998. Začínal v mediální agentuře Mediaplan, jako ředitel výzkumu pokračoval v Media Wise i v Omnicom Group. Pozici ředitele výzkumu na Primě zastával v letech 2013 až 2016. Následujících pět let působil v čele agentury PHD jako managing director. Je dlouholetým členem metodologické komise ATO, autorem řady textů o strategickém plánování a mediálním výzkumu.