Petr Vlasák nastupuje do agentury Czech Promotion

Držitel Zlatého ohníčku v minulosti byl mimo jiné 15 let kreativním ředitelem Comtechu.

Petr Vlasák

Petr Vlasák

Novou posilou české marketingové agentury Czech Promotion se stal Petr Vlasák. Své zkušenosti uplatní v projektech pro klienty napříč agenturou, v kreativních řešeních i při tvorbě strategií. Tvůrčí činností v reklamě a marketingu se Vlasák věnuje po celou svou profesní kariéru. Pracoval v Grey Praha, DDB, Saatchi & Saatchi, YYY Agency a více než 15 let jako kreativní ředitel Comtechu. V roce 2017 získal od Art Directors Clubu ocenění Zlatý ohníček za svůj přínos oboru, v roce 2020 Clio Award a jeho práce pro Český červený kříž byla vybrána pro Exhibition for Good na Cannes Lions. Vlasák je také prezidentem Creative Copywriters Clubu, cechovní organizace reklamních textařů.

Fullservisové služby Czech Promotion v marketingu, reklamě, plánování a nákupu médií nebo místě prodeje poskytuje už stovka specialistů. „Letošní rok je pro nás svým způsobem přelomový. Výrazně rozšiřujeme a zkvalitňujeme služby klientům – s tím souvisí i personální růst týmů našich profesionálů,“ říká Jan Coufal, CEO agentury Czech Promotion. Do konce roku čeká agenturu sídlící v pražském Karlíně rozšíření stávajících prostor na celkových 2.000 metrů čtverečních kanceláří v novém.