Zakladatelka a spolumajitelka pražské pobočky slovenské agentury Triad Petra Jankovičová po dvouměsíčním sabatiklu v Itálii zvolila nové působiště. Z čela Triadu odešla v dubnu, teď nastupuje na pozici chief marketing officer do českého startupu Madmonq, který vyrábí potravinové doplňky pro hráče videoher. Dosadavadní šéf marketingu Madmonqu a jeho spoluzakladatel Petr Andrýsek, který je též zakladatelem agentury Socialsharks, se posouvá do pozice šéfa business developmentu a innovations. Šéfem startupu zůstává Michal Noga.
„Přilákala mě mise firmy a její růstový potenciál,“ říká Jankovičová ke svému novému působišti. „Rezonuje se mnou mise firmy: zlepšovat zdraví gamerů a přesvědčit je, že jejich tělo je ten nejdůležitější kus hardwaru. Celý svůj život vyhledávám projekty se společenským dopadem a tady ho cítím. Navíc mě baví stavět a rozvíjet týmy a dávat věcem strukturu, bez které nelze škálovat. A právě to teď patnáctihlavý Madmonq potřebuje.“
„Budujeme z Madmonqu světovou značku zdraví v gamingu,“ připomněl Andrýsek cíle startupu. „Po jarní investici potřebujeme urvat i zahraniční trhy v čele s Francií, doplňuje Jankovičová k nejbližším plánům. Zkušená marketérka zůstává členkou prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA), kde se věnuje projektům zaměřených na etiku, samoregulaci v oblasti influencer marketingu a brand safety. Věnuje se též mentoringu v rámci komunity Femme Palette.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
