
Jakub Petz
Do digitálního týmu agenturní skupiny Knowlimits nastupuje na pozici digital strategist Jakub Petz. Podílet se bude na přípravě digitálních strategií a jejich implementaci do celkové komunikace. „Propojení digitálních strategií s dalšími aktivitami bude pro Jakuba stěžejní,“ uvedl Martin Šebesta, chief digital officer Knowlimits.
Petz vystudoval Systémové inženýrství a informatiku na České zemědělské univerzitě v Praze. V letech 2016 až 2020 působil v mediální agentuře Omnicom Media Group, kde se v posledních letech zabýval hlavně rozvojem klientů v digitálním prostředí. Podílel se na kampaních pro klienty McDonald‘s, Škoda Auto, Benzina (Unipetrol), pojišťovna Direct, drogerie Teta nebo Volkswagen Financial Services (Škofin).

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
