
Jakub Petz
Do digitálního týmu agenturní skupiny Knowlimits nastupuje na pozici digital strategist Jakub Petz. Podílet se bude na přípravě digitálních strategií a jejich implementaci do celkové komunikace. „Propojení digitálních strategií s dalšími aktivitami bude pro Jakuba stěžejní,“ uvedl Martin Šebesta, chief digital officer Knowlimits.
Petz vystudoval Systémové inženýrství a informatiku na České zemědělské univerzitě v Praze. V letech 2016 až 2020 působil v mediální agentuře Omnicom Media Group, kde se v posledních letech zabýval hlavně rozvojem klientů v digitálním prostředí. Podílel se na kampaních pro klienty McDonald‘s, Škoda Auto, Benzina (Unipetrol), pojišťovna Direct, drogerie Teta nebo Volkswagen Financial Services (Škofin).

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
