Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Pflanzer z Nielsen Admosphere zpět v Kantaru

Tomáš Pflanzer

Tomáš Pflanzer

Dosavadní šéf digitální sekce (head of digital) výzkumné agentury Nielsen Admosphere Tomáš Pflanzer se vrací do konkurenčního Kantaru. Tam už v minulosti osm let pracoval, vždy se zaměřoval na oblast digitálního marketingu a inovací. Teď tam přechází na nově vytvořenou pozici digital director. Bude zodpovědný za konsolidaci a rozvoj nabídky digitálních řešení skupiny – nejdřív v Česku a na Slovensku, pak v celé střední a východní Evropě.

Součástí Kantaru jsou jednotky Kantar Millward Brown a Kantar TNS, Kantar patří do nadnárodní komunikační skupiny WPP. V Nielsen Admosphere dělal Pflanzer dva roky. Byl tam zodpovědný za digitální část nabídky v tendru ATO na měření sledovanosti v letech 2018-2022 a za tendr na měření internetové reklamy AdMonitoring pro SPIR, oba tendry Nielsen Admosphere vyhrála. Loni také působil jako šéf digitální části senátní kampaně Renaty Chmelové, též úspěšné.