Dosavadní šéf digitální sekce (head of digital) výzkumné agentury Nielsen Admosphere Tomáš Pflanzer se vrací do konkurenčního Kantaru. Tam už v minulosti osm let pracoval, vždy se zaměřoval na oblast digitálního marketingu a inovací. Teď tam přechází na nově vytvořenou pozici digital director. Bude zodpovědný za konsolidaci a rozvoj nabídky digitálních řešení skupiny - nejdřív v Česku a na Slovensku, pak v celé střední a východní Evropě.
Součástí Kantaru jsou jednotky Kantar Millward Brown a Kantar TNS, Kantar patří do nadnárodní komunikační skupiny WPP. V Nielsen Admosphere dělal Pflanzer dva roky. Byl tam zodpovědný za digitální část nabídky v tendru ATO na měření sledovanosti v letech 2018-2022 a za tendr na měření internetové reklamy AdMonitoring pro SPIR, oba tendry Nielsen Admosphere vyhrála. Loni také působil jako šéf digitální části senátní kampaně Renaty Chmelové, též úspěšné.